måndag 22 juni 2009

Godmorgon

Nu sitter jag i mitt kök, med en kopp kaffe med mjölk och hör en Body pump release i bakgrunden som ljudas fån vardagsrummet. Jag ska snart ringa och boka mig till Pumpen ikväll då jag anar oro för att jag blir placerad på en reservlista vilket jag inte uppskattar. Även de en nackdel när man bor i en liten stad med ett allt för litet gym och med alldeles för små salar som endast tar in 28 träningsvilliga PUMPARE. Ja ja, men snart får jag se…FUCK! Jag står som 7 reserv hur skrattretande är inte de, man blir ju nästan FÖRBANNAD! Men men…

Jag kan berätta att jag vaknade av att jag fick svar på ett besked som jag sände igår till en karl från blocket som var intresserad av att köpa bilar. Eftersom jag i januari ska studera i London så tycker jag att det är otroligt onödigt att jag ska ha kvar min bil, som jag ändå inte kan använda. Mina ögons första syn, när de fick skåda ett skambud på min PÄRLA, fy faan säger jag bara. Det var ett sådant billigt pris så det gjorde ont i mig, så nej NEJ NEJ dig tänker jag inte överlämna min bil till, mitt ÄLSKADE VRÅLÅK! Jag ska finna dig en riktigt bra köpare där han ser ditt värde, så det är lugnt!

Nu dags för kopp nr två med extra mjölk, jag sitter här och skriver min ATT GÖRA LISTA, något utav det bästa för mig jag kan göra för att få saker gjorda. Min morgon ska inledas med en löprunda, därefter kommer det en massa småärenden, städning samt kvällen avslutas med en massa träning. Det är så mycket jag vill skriva, men helt ärligt har jag inte tekniken att skriva så snabbt på tangenterna så jag måste begränsa mig, för att hinna med sakerna som är planerade att göra idag.

Men det kommer en beskrivning närmare av mig NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar